CELEBRITY BOOK TAG

 1.Emma Watson: książka z bohaterką typu kick-ass


Tutaj mogłabym przypasować Sydney z „Maybe Someday”. Mogłabym pisać i pisać dlaczego przypasowałam ją właśnie tutaj, wobec tego uzasadnienie tej odpowiedzi będzie w recenzji książki.


2.Ryan Gosling: książka z najfajniejszym bohaterem męskim


 Wielu bohaterów zasługuje na to miano lecz ja bym chciała dopasować tu Thomasa z "Więzień labiryntu". Jest ideałem mężczyzny. Mądry, bystry ale niestety już zajęty. 


3.Angelina Jolie i Brad Pitt: ulubiona książkowa para.  


 Nie mam pojęcia o jakich postaciach mogłabym tu wspomnieć ale myślę, że Cztery (Tobias) i Tris (Beatrice) z "Niezgodnej" jako tako tu pasują.


4.Shailene Woodley: autor, którego odkryłam i pokochałam


 Uważam, że świetnie pasuje tu Rick Riordan, od którego zaczęłam nałogowe czytanie. Jego  książki wyróżniają się tym, że gdy na przykład książkowy bohater umiera on zawsze potrafi dodać do tego trochę humoru. Dziękuje mu bardzo, że wydał swoje książki. Jednym słowem go uwielbiam.


5.Josh Hutcherson:najkrótsza/najmniejsza ulubiona książka.


Bez zwątpienia "Książe mgły" Carlosa Ruiza Zafona. Zbyt krótka, a ja chcę więcej!


6.Dwayne Johnson: ulubiona książka powyżej 500 stron


Oczywiście, że "Dom Hadesa" Ricka Riordana. Zakochałam się od samego początku.


7.Leonardo DiCaprio: książka/seria z najbardziej poruszającą śmiercią


Tu się właśnie zastanawiałam nad serią "Więzień labiryntu", a książką "Złodziejka książek", muszę przyznać, że jak obie przeczytałam to miałam ochotę udusić autorów.Więc myślę, że zasługują na tą pozycję.


8.Kristen Stewart: książka, która wyjątkowo mnie nudziła


Zdecydowanie książka "Intruz", którą ledwo dokończyłam. Myślę, że film był o niebo lepszy, a rzadko mi się zdarza to mówić.


9.Ian and Cat: książka przesłodzona


Długo myślałam i niestety nie znalazłam książki, która będzie tu pasować. Czy to dobrze? Nie wiem.


Dziękuję za nominacje Bukiet z książek.
Ja nominuję:

 Pozdrawiam! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i każdy komentarz. To bardzo motywuje! :)