Courtship Book Tag

Zostałam nominowana do Courtship Book Tagu przez Abigail Jailette. Odsyłam was do jej filmiku https://youtu.be/HAVIolr2L6Y.

Do odpowiednich faz będę przyporzątkowywać odpowiednie książki, które przeczytałam.
1) Faza pierwsza.
Książka, którą kupiłam ze względu na okładkę.

Nie mam takiej książki, gdy kupuję książkę najpierw czytam opis, chodź czasami okładka też ma jakieś znaczenie.

2) Faza druga.
Pierwsze wrażenie.
Książka, którą kupiłam ze względu na opis.

Tych książek było mnóstwo, jedną z nich była książka "Zostań, jeśli kochasz".  Zmieniła ona moje podejście do świata, gdy przeczytałam jej opis to od razu chciałam ją mieć na swojej półce.

3) Faza trzecia.
Słodkie rozmówki.
Książka z fantastycznyn stylem pisania.

Myślę, że mogę przypisać tu książkę "Próby ognia". Moim zdaniem styl pisania tej książki był fantastyczny i mogę wam ją polecić.

4) Faza czwarta.
Nocne rozmowy telefoniczne.
Książka, którą czytałam przez noc.

Przyznam się, że nie lubię czytać w nocy. Ale jest taka jedna książka, od której zaczęłam czytać. Ta książka to "Ostatni olimpijczyk", którą czytałam cały dzień i całą noc.

5) Faza piąta.
Zawsze w myślach.
Książka, o której cały czas myślę.

Aktualnie jest to "Niezgodna", która siedzi mi w głowie i myślę o niej nawet na lekcjach. Nie mogę się doczekać, aż wrócę do domu i zacznę ją czytać. Bardzo mi się podoba i czytam dalej.

6) Faza szósta.
Książka którą przeczytasz w przyszłości.

Myślę, że w przyszłości postaram odświeżyć sobie moje wszystkie książki, które coś we mnie poruszyły.

7) Faza siódma.
Kogo Taguje.

Taguje was wszystkich!
Dziękuje za przeczytanie. :)
Pozdrawiam! ;)


2 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny i każdy komentarz. To bardzo motywuje! :)