Próby ognia + konkurs zakończony

Witajcie kochani !
Dziś zmierzymy się z drugą częścią trylogii James'a Dashnera. Chodzi mi oczywiście o "Próby Ognia".

(opis fabuły)

Gdy naszym bohaterom udaje się uciec z labiryntu, myślą, że są już bezpieczni. Niestety zostają poddani kolejnym próbom. Tym razem mają dwa tygodnie, aby przedostać się przez całą enklawę poparzeńców do Bezpiecznej Przystani. Po drodze czeka ich mnóstwo nieprzyjemnych niespodzianek.

(moja opinia)

Uważam, że ta książka jest ciekawa. Zakochałam się w stworzonym przez autora słownictwu, pokazał w tym coś nowego. Oprócz tego dużym plusem była szybko rozkręcająca się akcja. Tym co mi się nie podobało był "trójkąt miłosny". Thomas zamiast planować najszybszą drogę dostania się do Przystani to raz rozmyślał o Teresie, a raz o Brendzie, która pojawiła się w tej części.
Książkę czyta się szybko i pomimo wątku miłosnego, który mi się nie podobał można stwierdzić, że jest "ogey"- jak to by ujęli Streferzy.

Na wiele pytań nie dostałam odpowiedzi. Właśnie, dlatego książka zaostrza apetyt na więcej. Nie mogę doczekać się, gdy przeczytam "Lek na śmierć". Chcę odkryć sekret Dreszczu i mam nadzieję, że uda mi się to niedługo. Samej książce daje 7/10 i uważam, że musicie jak najszybciej sięgnąć po trylogię "Więzień labiryntu".

Na sam koniec chciałabym zakończyć konkurs. Jeśli nie udało Ci się wygrać to nie martw się ! Możesz śledzić mnie na bieżąco, bo już niedługo kolejny konkurs! Tym razem przygotujcie się na coś wielkiego! :) 

Wylosowałam jednego zwycięzcę. Moje ślicznotki wędrują do Korneli Lipskiej. Gratulacje!  Dziękuje wam za tyle zgłoszeń. :) Niedługo kolejny konkurs. :)


3 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny i każdy komentarz. To bardzo motywuje! :)