Zostań jeśli kochasz + konkurs

Miłość, śmierć i rozpacz czyli recenzja książki "Zostań jeśli kochasz" Gayle Forman.

~OPIS~
Mia straciła wszystko. Czy miłość pokona śmierć?
W tragicznym wypadku zginęli jej najbliżsi, tych co bardzo kochała. Mimo to, że Mia jest w śpiączce chodzi korytarzem szpitala jako... duch. Ale sama nie jest pewna czy nim jest czy już umarła. Po pewnym czasie zorientowała się, że żyje, a to co podtrzymuje ją przy życiu jest Adam jej chłopak, którego bardzo kocha. Łączy ich muzyka. On gra w zespole rock'owym, a ona na wiolonczeli muzykę klasyczną. Chodź to różne dwa światy, nie mogą bez siebie wytrzymać.
Mia może dokonać wyboru umrzeć lub żyć jako sierota. Próbując rozstrzygnąć ten dylemat, dziewczyna wspomina dotychczasowe życie.

~BOHATEROWIE~
Mogę przyznać, że przeszkadzało mi to iż autorka zabierała nam bohaterów. Za dużo osób, do których mogliśmy się przywiązać zginęło.Ten fakt też był smutny. Co do samych bohaterów to byli dobrze wykreowani i opisani.

~FABUŁA~
Najbardziej podobał mi się wątek Adama i Mii, gdy się w sobie zakochali. Jak poznał jej rodziców. Bardzo go z resztą polubiłam. Może nie byli w idealnym związku, czasami zdarzały im się kłótnie ale bardzo się kochali. Sama książka skłania do myślenia. Dzięki niej można się nauczyć doceniać to co się ma i nie narzekać na swoje życie.

~MOJA OCENA~
Moja ocena to 7/10.
Szybko przeczytałam tą książkę i od razu poszłam do księgarni kupić następną część. Nic dodać nic ująć po prostu świetna powieść. Ekranizacja też była dobra ale mnie osobiście bardziej podobała się książka. Naprawdę polecam.

~SZCZEGÓŁOWE DANE~
data wydania: 2014-09-10
ISBN: 9788310127907
liczba stron: 248
kategoria: literatura młodzieżowa
język: polski
wydawca: Nasza Księgarnia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Myślę, że podołałam z tą recenzją.
Jeśli czytaliście już tą książkę to koniecznie dajcie znać jakie wrażenia! A kto nie czytał tej książki to ma szansę by ją nabyć. Organizuję konkurs, a do wygrania jest ta oto książka Zostań, jeśli kochasz. Wystarczy ocenić moją recenzję w komentarzu (szczerze), a ja 25.07.2015r wylosuję zwycięzce. :) Powodzenia ! :)



5 komentarze:

  1. Recenzja bardzo mi się podobała. Widać że włożyłas w nią dużo pracy i wszystko w niej jest dopięte na ostatni guzik. Takie recenzje lubię. Również dzięki twojej recenzji mam ochotę na tą książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji jeszcze przeczytać książki, ale już jaki czas temu obejrzałam film . Wygranie tej pozycji na pewno pozwoliło by mi wykreować porównanie miedzy ekranizacją a książką .
    A co do recenzji trudno mi oceniać myślę że za dużo nam zdradzasz co się wydarzy między bohaterami , osobiści wolę mniej wiedzieć . Najbardziej za to w twojej wypowiedzi podoba mi się że ona sama jest która i na temat . :)

    e-mail: ewacia06@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi, tak samo jak Ewaci, nie było jeszcze dane przeczytać książki. Widziałam film i nie spodziewałam się, że... aż tak mnie on wzruszy. Dlatego chciałabym zanurzyć się w tej lekturce, bo jeśli ekranizacja była tak fantastyczna, to jaka będzie książka ? :D
    Nie jestem jakąś profesjonalistką w pisaniu recenzji, ale w twojej brakuje mi trochę... takich opisów emocji :) znaczy... występują u ciebie takie zwroty jak "bardzo go polubiłam" itp, ale chciałabym przeczytać również o emocjach jakie wywarła na tobie ta powieść :) A o tzw. spoilerach... nie robisz ich wcale aż tak wielu. Moim zdaniem piszesz szczegóły w taki sposób, aby zdradzić choć trochę lektury, ale jednocześnie piszesz je w takiej ilości aby zachęcić czytelnika twojego bloga do przeczytania książki samemu. :) Podsumowując... całkiem spoczko recenzja. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za szczerość. Spróbuje coś z tym zrobić. :)

      Usuń
  4. Kocham to!! Tyle mogę powiedzieć. Tak bardzo ją uwielbiam, że czytałam ją już dwa razy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i każdy komentarz. To bardzo motywuje! :)